30 Mart 2015 Pazartesi

Gracias a la vida

Pek çok insan girip çıktı hayatıma. Bazılarına sıkı sıkı sarıldım, bazıları kayıp gitti kollarımın arasından. Istemedigim pek çok şey yaşadım ve yaşattım. Okuduğum onca kitap , izlediğim onca film, anlamaya başladığımı sandığım onca hikaye.. Kendim yaşamadan öyle havada kalıyormuş ki, içi ancak yaşadıkça doluyor hepsinin.


Her seferinde iyice fark ediyorum ki hayatın daha çok başındayım. Keşkesiz bir hayatım olsun istemiştim ama keşkelerimle yaşayabilmek, onlarla mutlu olmayı başarmak bana aldığım nefesi değerli hissettiren asıl şeymiş. Bazen gitmesin dediklerimiz en gitmesi gerekenlermiş, yol vermek gerekiyormuş. Kendimi bir şeyler için suçlamaktan vazgeçtiğimde, sürekli kendime kızmayı bıraktığımda, hayatla savaşmaktan vazgeçip onunla beraber aktığımda yaşıyormuşum.

Benden her ne alıp götürürse götürsün.. Yine de "bana çok şey veren hayata teşekkür ederim !"

¡Gracias a la vida que me ha dado tanto!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder